• 1. Název

     Obchodní akademie, Vyšší odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Uherské Hradiště

    2. Důvod a způsob založení

     Zřizovatelem školy je Zlínský kraj se sídlem ve Zlíně. Rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č.j. 19652/2001-14 ze dne 26. června 2001 se příspěvková organizace Obchodní akademie a Vyšší odborná škola, Uherské Hradiště, Nádražní 22, stává s účinností od 1. července 2001 příspěvkovou organizací Zlínského kraje

    Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení:

    • Střední škola,
    • Jazyková škola
    • Vyšší odborná škola

    Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy.

    Právnická forma příspěvková organizace
    Právnická osoba zřízena na dobu neurčitou
    Ředitel školy Ing. Jiří Durďák (statutární orgán právnické osoby)
    Zřizovatel školy Zlínský kraj, Tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín, www.kr-zlinsky.cz

    3. Organizační struktura školy:

    Zařízení:

    • Střední škola,
    • Jazyková škola
    • Vyšší odborná škola

    Organizační schéma:

    k nahlédnutí a na sekretariátu ředitele školy v úředních hodinách.

    4. Kontaktní spojení

    Kontaktní poštovní adresa k doručování poštovních zásilek

    OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
    Nádražní 22
    686 01  Uherské Hradiště

    Adresa úřadovny

    Kancelář škola a studijní oddělení
    OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
    Nádražní 22
    686 01  Uherské Hradiště

     

    Úřední hodiny kanceláře

    Den
    Dopolední
     
    pondělí 7:30 - 10:00  
    úterý 7:30 - 10:00  
    středa 7:30 - 10:00  
    čtvrtek 7:30 - 10:00  
    pátek neúřední den  


    Telefonní čísla a elektronická adresa

    Adresa internetové stránky subjektu s hypertextovým odkazem

    Datová schránka

    • ID datové schránky: q8gv352

    Adresa e-podatelny

    • Škola nemá zřízenu elektronickou podatelnu

    Bankovní spojení

    IČ:

    60371731

    DIČ:

    CZ60371731 (nejsme plátci DPH)

    REDIZO:

    600015513

    Bankovní spojení:

    5558970287/0100

    Číslo účtu OPS:

    5569880287/0100

    5. Dokumenty

    Evaluační zprávy:

    Rozpočet:

    údaje o rozpočtu povinného subjektu v aktuálním a uplynulém roce a obsah účetních výkazů povinného subjektu za uplynulý rok – k nahlédnutí a na sekretariátu ředitele školy v úředních hodinách.

    Učební plány a Školní vzdělávací programy pro všechny vyučované obory jsou k dispozici v elektronické podobě na sekretariátu školy a na webových stránkách školy.

    Návrh rozpočtu v souladu se zákonem č. 23/2017 Sb. a zákonem č. 250/2000 Sb., ve znění zákona č. 24/2017 Sb.:
    60371731_2018-2020.pdf

     

    6. Žádosti o informace

    U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.
    Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.

      • ústně

    Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti na sekretariátu školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.

      • e-mailem

    ​. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.

      • písemně

    OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
    Nádražní 22
    686 01  Uherské Hradiště

    Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.

    7. Příjem žádostí a dalších podání

    Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze prostřednictvím sekretariátu ředitele školy (OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště, Nádražní 22, 686 57  Uherské Hradiště) a to buď písemně, nebo v úředních hodinách ústně po předchozí domluvě.

    8. Opravné prostředky

    V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné podat žádost o opravný prostředek prostřednictvím ředitele školy u:

    Krajský úřad Zlínského kraje
    odbor školství, mládeže a sportu
    třída Tomáše Bati 21
    761 90  Zlín

    Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitele školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.

    9. Formuláře

     

    10. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

    Školní psycholog, výchovný poradce

    • Ing. Ingrid Ilčíková, ilcikova@oauh.cz, tel: 572 433 010
    • kabiet 310
    • konzultační hodiny: úterý 10:45 - 11:30 

    Návody pro řešení životních situací souvisejících se vzděláváním ve středních školách:

    11. Předpisy

    Nejdůležitější používané předpisy:

    Vydané předpisy prostřednictvím školy jsou k fyzickému nahlédnutí přístupné na níže uvedené adrese v úředních hodinách:

    OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
    Nádražní 22
    686 01  Uherské Hradiště

    12. Úhrady za poskytování informací

    Druh poskytované informace
    Poznámka
    Cena
    Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy   bezplatně
    Informace získané na základě zveřejnění   bezplatně
    Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací   200Kč / hodinu
    Kopírování na kopírovacích strojích strana A4 2kč
    Tisk na tiskárně - černobíle strana A4 2kč
    Tisk na tiskárně - barevně strana A4 10kč
    Vystavení stejnopisu vysvědčení, diplomy, aj. 100kč
    Vystavení opisu vysvědčení, diplomy, aj. 100kč
    Písemná informace   kopie+poštovné
    Vystavení indexu při ztrátě pro VOŠ   100 Kč
    Vystavení a potvrzení anotací   250 Kč

    13. Licenční smlouvy

    Vzory všech licenčních smluv podle § 14a zákona , jsou-li k poskytování informací povinným subjektem potřebné.

    14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.v oblasti poskytování informací

    15. Výběrová řízení a výzvy k podání nabídky

     

    Poslední úprava: 29. 11. 2017 10:51

    Partneři